sandralevin

Alla inlägg under januari 2011

Av sandra levin - 5 januari 2011 22:29

Allt har känts som en dröm tills nu när jag såg annonsen om begravningen. Jag gråter ut all sorg när ingen ser, jag tänder ljus för dig. Jag vill att du ska komma tillbaka till oss alla! Jag glömmer aldrig minnena med dig. Jag kommer ihåg när du ville att jag skulle göra bacon och äggröra till frukost åt dig hela tiden :) Varje natt som vi va uppe sent så brukade du alltid säga "Sandra, jag är hungrig, kan du göra köttbullar och makaroner till mig?" och så tittade du så oskyldigt på mig :)

Du var och kommer alltid att vara som den brodern jag aldrig fick. Jag kommer ihåg när jag va 11 och du 12, då brukade vi åka inlines, jag va alltid så avundsjuk på dig för jag tyckte du va så duktig :) 

Jag saknar dig så sjukt mycket Robin Bogström! Jag älskar dig! Du är borta fysiskt, men psykiskt kommer du alltid att leva kvar, i våra minnen och i våra hjärtan!<3

Presentation


Tro, Hopp Och Kärlek!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards